Iratkozzon fel a Vállalkozó Tanoda ingyenes vállalkozói hírlevelére, és azonnal
értesítjük, amint új bejegyzés születik a blogban!
Ráadásul a hírlevélben olyan értékes, ingyenes cikkeket,
tanulmányokat is kiküldünk, amelyeket a blogban nem jelenítünk meg!
 

Feliratkozom

              

HTML

VÁLLALKOZÓ TANODA BLOG-felnőttképzés, tanfolyamok

A Vállalkozó Tanoda ingyenes üzleti -és marketing blogja segítséget kíván nyújtani minden vállalkozónak abban, hogy jobbá tegye marketingjét, és több ügyfélre, több bevételre tegyen szert! Emellett a blogban a Vállalkozó Tanoda Üzleti Szakképző Iskola induló üzleti képzéseiről is rendszeresen hírt adunk! Témakörök: online és offline marketing technikák, vevőlélektan, vevőszerzés, pályázatírás, üzleti képzések, szervezetfejlesztés, céges tanfolyamok, projektmenedzsment, felnőttképzés, piacképes üzleti szakmák.

Friss topikok

  • Kontárblog: pont erről írtam most én kontar.blog.hu/2010/01/25/promocio_vagy_penzelbaszas (2010.01.25. 15:24) Válság és kommunikáció!

Akut probléma1: Drága a hirdetés!

2010.10.04. 18:00 Weinzierl Anett

Az elmúlt hetek igen mozgalmasak voltak a Vállalkozó Tanoda háza táján.
Számos kihelyezett képzést tartottunk cégeknek Győrött, Budapesten, és még Ajkán is.

Persze azért nem hanyagoltuk al azokat a vállalkozó ügyfeleinket sem , akik privát módon, azaz nem tanfolyami, hanem vállalkozásukra szabott tanácsadási keretek között tanulnak nálunk.

Ők nagyrészt mikro-és kis cégek tulajdonosai, akik vállalkozásukra szabott marketing és üzleti rendszert szeretnének cégük mögé építeni.

Sokszor ismétlődő problémákkal küzdenek, melyekből most egyet ki is ragadok, hogy kicsit közelebbről is szemügyre vegyük.

Probléma I.: drága a hirdetés a nyomtatott sajtóban!


Pedig kell, szükség van rá!
Míg a multik marketing eszköztárába csak ritkán tartozik a nyomtatott sajtóban történő hirdetések feladása, a mikro- és kisvállalkozások számára az egyik leghatékonyabb hagyományos marketing eszköz lehet-feltéve, ha jól készítjük el a hirdetést!

Nos, a legnagyobb probléma az, hogy drága a hirdetés a nyomtatott sajtóban, és így csak egyszer-egyszer jelenhetne meg...
MI a megoldás?


- Hirdess az Apróhirdetés rovatban, és használhatsz kiemelést(csak ne kereteset, mert elveszik a többi keretes kiemelés közt!) Válaszd inkább a bekarikázásos kiemelési formát! Ez sokkal hatékonyabb!

- Minden héten jelenjen meg a hirdetésed! A hirdetés legyen rövid, tömör, célja a figyelemfelkeltés!

- Legyen csak 1-2 mondatos (így nem lesz drága), de az legyen tömény és ütős! Légy bátor, merj mást mondani, mint a többiek! Légy kicsit provokatív, agresszív, meghökkentő! A bátraké a szerencse, a sablonos, száraz hirdetéseken mindenki elalszik!

- A cél, hogy egy rövid, de figyelemfelkeltő hirdetéssel felkeltsd az érdeklődést, és a telefon után nyúljanak! Beiktathatsz határidőt, vagy egyéb "korlátot" is, hogy legyen kényszerítő tényező!


Milyen emberi érzelmekre célozz a hirdetéseidben, hogy az a lehető legtöbb érdeklődőt szállítsa?
A következő bejegyzésben ezeket is számba vesszük! :-)

 

Addig is sikeres vállalkozást kívánok Neked!
Weinzierl Anett
Vállalkozó Tanoda

Vállalkozásodra szabott üzleti-marketing tanácsadásra itt jelentkezhetsz!

Tanulj nálunk tanfolyami keretek között Budapesten és Pécsett!

 


 

 

Címkék: nyomtatott sajtó apróhirdetések marketing tippek kisvállalkozói marketing kisvállalati marketing

A bejegyzés trackback címe:

http://kisvallalkozoi-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr52344597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.