Iratkozzon fel a Vállalkozó Tanoda ingyenes vállalkozói hírlevelére, és azonnal
értesítjük, amint új bejegyzés születik a blogban!
Ráadásul a hírlevélben olyan értékes, ingyenes cikkeket,
tanulmányokat is kiküldünk, amelyeket a blogban nem jelenítünk meg!
 

Feliratkozom

              

Vállalkozó Tanoda-gyakorlatias üzleti-marketing tanfolyamok kis-és középvállalkozóknak! kihelyezett vállalati képzések: HR, szervezetfejlesztés, online marketing, munkahelyi egészségmegőrzés!

HTML

VÁLLALKOZÓ TANODA BLOG-felnőttképzés, tanfolyamok

A Vállalkozó Tanoda ingyenes üzleti -és marketing blogja segítséget kíván nyújtani minden vállalkozónak abban, hogy jobbá tegye marketingjét, és több ügyfélre, több bevételre tegyen szert! Emellett a blogban a Vállalkozó Tanoda Üzleti Szakképző Iskola induló üzleti képzéseiről is rendszeresen hírt adunk! Témakörök: online és offline marketing technikák, vevőlélektan, vevőszerzés, pályázatírás, üzleti képzések, szervezetfejlesztés, céges tanfolyamok, projektmenedzsment, felnőttképzés, piacképes üzleti szakmák.

Friss topikok

  • Kontárblog: pont erről írtam most én kontar.blog.hu/2010/01/25/promocio_vagy_penzelbaszas (2010.01.25. 15:24) Válság és kommunikáció!

Akár tótágast is állhatsz!

2010.03.31. 09:10 Weinzierl Anett


Előző cikkemben már érintettem a vállalkozás lélektani oldalát, és még  a mostaniban is ezt a fonalat fogom folytatni.

Én sajnos azt tapasztalom, hogy egy-két igazán fantasztikus motivációs előadótól eltekintve nagyon kevesen foglalkoznak a vállalkozás lélektani oldalával.

Nem áll szándékomban hosszan ecsetelgetni a témát, de van egy-két olyan fontos jelenség, momentum, amire ki szeretnék térni, mert tudom, hogy ezek nélkül akár tótágast is állhatsz, nem fog igazán fejlődni a vállalkozásod.

Rengeteg marketing tippet, tanulmányt, okosságot találsz az interneten kisvállalatok számára, elég csak az én blogomat, cikkeimet átolvasnod.

Minden amit eddig tanítottam semmit sem fog érni akkor, ha az egésznek a magját, a lényegét nem érted meg!

Annyiszor hallom kisvállalkozóktól, hogy ők rengeteg hírlevelet olvasnak, nagyon-nagyon szeretnének fejlődni marketing témában, de mégsem megy nekik.
"Nálam ez nem működik."-hallani sokszor.

Dehogynem!

Viszont azt már kevesen mondják meg, hogy Nálad miért nem működik, és másnál miért!

Nem, nem arra gondolok, hogy most éppen egy olyan szakmában vagy, amelyik pang stb.

Vehetnénk egy olyan szakterületet is, ami a válság ellenére is "megy", működik.


Szerinted miért van az, hogy egy olyan ember sikeres tud lenni a vállalkozásával, aki ugyanarra a piacra dolgozik mint Te, ugyanaz  a szakmája, ugyanazzal foglalkozik, ugyanaz a profilja, mondjuk ki nyíltan: gyakorlatiag konkurencia Számodra.

Mit tudhat ő, hogy mégis meredeken ível felfelé a vállalkozása, Te pedig nyüglődsz, vegetálsz?

Ne gondolj nagy dolgokra!
Bár ő nagy valószínüséggel valóban tud valamit, amit Te nem.

Azt nyilván Te is tudod, hogy Te vagy a vállalkozásod motorja.
Mindaddig Te vagy, amig fel nem építesz egy olyan rendszert, ami másolható.




A vállalkozás életciklusairól már korábban írtam egy cikket, melyben a másolhatóságra is kitértem.

Arra már gondoltál, hogy a vállalkozásod akkor fog meredeken felfelé ívelni, ha Te saját magad is ezt teszed??


A sikeres emberek teljesen máshogy gondolkodnak, mint azok, akik nem sikeresek.

Oylan hihetetlen kisurgárzásuk van, amiből süt az energia, a motiváltság.

Nem, nem azért ilyenek, mert sikeresek!!
Az igazság pont a fordítottja! Azért sikeresek, mert ilyenek!


A titok egyszerű.
Oyan egyszerű, hogy könnyen elmegyünk mellette:
Ahhoz, hogy a vállalkozásod ne csak vegetáljon, hanem fejlődjön, először Neked kell fejlődnöd!
A vállalkozásod belőled táplálkozik, "ő" akkor lesz sikeres, ha Te is az leszel.


Tudod miért?

Mert azok a vállalkozók, akik pozitívan gondolkodnak, akik megtanulták az önszuggesszió technikáját, akik tudják, hogyan kondícionálják magukat a pozitív gondolatokra, akik tudatosan fejlesztik magukat, nos ők ezt automatikusan "átörökítik" a vállalkozásukra is.
 

Az ő életükben a vállalkozói kockázat vállalás mindennapos dolog, és nem félnek.

Minden marketing technika és eszköz azért működik az ő kezükben, az ő vállalkozásukban, mert máshogy használják őket, mint azok a vállalkozók, akik nincsenek a sikerre kondicionálva.

Amig csak panaszkodni tudsz, hogy nem megy az üzlet, hogy vegetálsz a vállalkozásoddal, amig nem vagy derűs, és nem tanulod meg tudatosan a pozitív gondolkodásmódot (mert ez tanulható!), addig használhatsz akármilyen szuper marketing eszközt, kommunikálhatsz 1000 féle képpen a célcsoportod felé, nos addig TÖREDÉKE hatékonysággal fognak a kezedben működni ezek az eszközök.

Miért?
Azért, mert  a probléma nem a vállalkozásodban van, hanem Benned.

Számomra ez volt életem egyik legnagyobb felismerése.

Előtte is rengeteget tanultam, képeztem magam, és tudatosan alkamaztam a marketing technikákat, eszközöket.

Ma már teljesen máshogy állok egy kisvállalkozóhoz, amikor felkeres segítségért.
Előszőr őt világítom át, és csak azután a cégét, vállalkozását, üzleti modelljét.
 

Azt tapasztalom, hogy nagyon sokszor a "vállalkozás gyógyító terápiát" a cégtulajdonosnál kell elkezdenem, és csak utána adom a kezébe azt a tudást, ami vállalkozása felpörgetéséhez kell.

Miközben szorgalmasan olvasod a hasznos tanácsokat, reklámozási, vevőszerzési, eladási tippeket, azért ne feledkezz meg magadról sem!

Végy bele a palettába egy-két motivációs könyvet is, és olyanokat is, amelyek a pozitív gondolkodásra tanítanak meg Téged.

Hidd el, nem fogod tudni kikerülni őket, ha vállalkozásoddal sikeres szeretnél lenni!

 

Sikeres vállalkozást, és jó tanulást kíván Neked,
Weinzierl Anett
felnőttképzési szakértő
KKV marketing oktató


Vállalkozó Tanoda
"A magyar kisvállalkozók iskolája!"
www.vallalkozoi-tanfolyamok.net


 Klikk!---Vállalkozás felpörgető tanfolyamok, tréningek!

 

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Címkék: marketing kisvállalkozó egyéni vállalkozó vállalkozás indítása marketing tippek kisvállalkozói marketing vállalkozói gondolkodásmód pénztudatosság

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvallalkozoi-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr701883215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.