Iratkozzon fel a Vállalkozó Tanoda ingyenes vállalkozói hírlevelére, és azonnal
értesítjük, amint új bejegyzés születik a blogban!
Ráadásul a hírlevélben olyan értékes, ingyenes cikkeket,
tanulmányokat is kiküldünk, amelyeket a blogban nem jelenítünk meg!
 

Feliratkozom

              

Vállalkozó Tanoda-gyakorlatias üzleti-marketing tanfolyamok kis-és középvállalkozóknak! kihelyezett vállalati képzések: HR, szervezetfejlesztés, online marketing, munkahelyi egészségmegőrzés!

HTML

VÁLLALKOZÓ TANODA BLOG-felnőttképzés, tanfolyamok

A Vállalkozó Tanoda ingyenes üzleti -és marketing blogja segítséget kíván nyújtani minden vállalkozónak abban, hogy jobbá tegye marketingjét, és több ügyfélre, több bevételre tegyen szert! Emellett a blogban a Vállalkozó Tanoda Üzleti Szakképző Iskola induló üzleti képzéseiről is rendszeresen hírt adunk! Témakörök: online és offline marketing technikák, vevőlélektan, vevőszerzés, pályázatírás, üzleti képzések, szervezetfejlesztés, céges tanfolyamok, projektmenedzsment, felnőttképzés, piacképes üzleti szakmák.

Friss topikok

  • Kontárblog: pont erről írtam most én kontar.blog.hu/2010/01/25/promocio_vagy_penzelbaszas (2010.01.25. 15:24) Válság és kommunikáció!

Egy hihetetlenül egyszerű trükk! Te alkalmazod?!

2010.05.19. 13:32 Weinzierl Anett

Van egy hihetetlenül egyszerű és nagyszerű trükk, amit nem csak az eladásban alkalmazok nap mint nap, hanem a tárgyalástechnikában is egy alapvető dolog, ugyanakkor rendkívül fontos.

Bár a vevőlélektanról számos cikket írtam már, és a tárgyalástechnika témában van egy komplett tanulmányom, most tényleg egy nagyon alapvető, de annál jobban működő dologról lesz szó.

Ha döntésre akarsz bírni valakit, akkor megkérdezed ugye:
No hogy döntöttél?
Kéred? Kipróbálod? Stb.

Régen rossz!!!

Inkább ezt kérdezd: A sárgát, vagy a kéket kéred-e?
A 20, vagy az 50 ml-est?

Mi itt a lényeg?
A legfontosabb szabály, hogy ha valakinek valamiről döntenie kell, soha ne tégy fel olyan eldöntendő kérdést, amire igen-nel, vagy nem-mel tud válaszolni!

Ezt  a technikát a szövegírásban is alkalmazzuk nap mint nap
, és ha rám hallgatsz, alkalmazod a hirdetéseidben, az üzleti tárgyalásaid során, a hírleveleidben, és egyáltalán nap mint nap, ha eredményeket akarsz kicsikarni emberekből.

Egyszerűen az a lényege, hogy a potenciális vevőjelölt számára ne az legyen a kérdés, hogy kéri-e a portékádat, hanem az, hogy melyiket kéri.
Az fel sem merülhet, hogy nem vásárol Tőled. :-)

Ezzel az apró trükkel könnyedén rátereled a figyelmét a termékeidre, ahelyett, hogy azon törprengene, ki fog-e egyáltalán adni pénzt a portékádra.

Ugye milyen egyszerű? És mégis: hihetetlen módon működik!
De csak annak, aki valódi értéket ad!
A szabály itt is él: adj valódi értéket, és adj érzést!
 

Ez a kis turpisság már önmagában javítani fogja az eredményeidet!
És akkor hol van még a többi trükk! :-)
 

 



Sajnos többen is jelezték, hogy a szavazópanel nem működik, így a következő napokban ismét elindítom a szavazást arról, hogy mi legyen a következő ingyenes tanulmány témája!
 

 

De addig is...

 

Sikeres vállalkozást kíván Neked,
Weinzierl Anett és a
Vállalkozó Tanoda csapata

 




 

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Címkék: marketing szövegírás reklámszöveg egyéni vállalkozó vállalkozás indítása marketing tippek kisvállalkozói marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvallalkozoi-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr502015367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.