Neked van céges víziód?
Arról beszélek, hogy tudod, hogy pl 5 év múlva milyennek szeretnéd látni a vállalkozásodat, és rendelkezel egy ehhez szükséges tisztán lefektetett stratégiával, útvonallal, hogy ezt hogyan fogod elérni?
Ezt szoktuk hosszabb távú víziónak nevezni, de természetesen rendelkezned kell egy rövid távú tervvel, stratégiával is.
Ezt általában egy évre előre szoktuk megtervezni, és ehhez csatoljuk a hozzá tartozó, szintén egy évre szóló marketing tervet.
A téma aktualitása nem véletlen, hiszen legkésőbb adott év decemberében szoktuk a jövő évi terveket kidolgozni.
A legrosszabb, ha van egy vállalkozásod, és egyáltalán nem tervezel a következő évre vele kapcsolatban!
Nagyon fontos, hogy a jövő évi terv kidolgozása előtt átvizsgáld a jelenlegi ezstendőben elért eredményeidet, és vond le belőlük a legfontosabb tudnivalókat.
Szintén nagyon fontos momentum, hogy a tervek ne csak a fejedben szülessenek meg, hanem vesd papírra (és számítógépre) őket!
A legjobb, ha minden nap látod minimum a rövidtávú terveidet, és a papírt kiakasztod az irodába, vagy kiragasztod a falra az iróasztalod fölé.
Ha a tervezéssel, stratégiával, marketing tervvel nem boldogulsz egyedül, akkor keress minket bátran, hiszen a vállalkozásodra szabott tanácsadás keretében segítünk megtervezni a jövő évi teendőket, illetve a hosszú távú stratégiád kialakításában is segítünk.
Viszont addig is..
sikeres vállalkozást, és jó tervezgetést kíván Neked,
a Vállalkozó Tanoda csapata!
Vállalkozó Tanoda
A magyar kisvállalkozók iskolája!
Budapest-Pécs
Vállalkozás felpörgető tanfolyamok
Vállalkozásra szabott marketing-üzleti tanácsadás