Említettem korábban, hogy folytatom az „Agresszív marketing!” cikksorozatot, melynek keretében kifejezetten a kisvállalkozók marketing stratégiájában, tervezésben, reklámozásban kívánok segítséget nyújtani.
A másik téma, amely szintén nagyon fontos, és leginkább a tervezési fázisban alkalmazandó, a termékpiramis építés.
Ennek a lényege, hogy termék-és szolgáltatás típusokat hozunk létre, egy belépő, olcsóbb árfekvésű terméktől elindulva egészen a „luxustermék” kategóriáig.
Célunk, hogy ezen a termékpiramison minél több vásárlót „nyomjunk” végig, benntartva őket az értékesítési csatornában.
A termékpiramis megtervezése rendkívül fontos, e nélkül el se indulj a vállalkozásoddal!
Mivel számomra mindkét témakör rendkívül „csábító”, és nem tudok dönteni, kérlek, hogy szavazz Te is, és válassz, melyik témával kezdjük!
Köszönöm, hogy segítesz a választásban!
Jó tanulást és fejlődést kíván Neked,
Weinzierl Anett
KKV markeitng oktató
és a
Vállalkozó Tanoda Csapata
____________________
Vállalkozó Tanoda
A magyar kisvállalkozók iskolája!
http://www.vallalkozoi-tanfolyamok.net