Említettem korábban, hogy folytatom az „Agresszív marketing!” cikksorozatot, melynek keretében kifejezetten a kisvállalkozók marketing stratégiájában, tervezésben, reklámozásban kívánok segítséget nyújtani.
A másik téma, amely szintén nagyon fontos, és leginkább a tervezési fázisban alkalmazandó, a termékpiramis építés.
Ennek a lényege, hogy termék-és szolgáltatás típusokat hozunk létre, egy belépő, olcsóbb árfekvésű terméktől elindulva egészen a „luxustermék” kategóriáig.
Célunk, hogy ezen a termékpiramison minél több vásárlót „nyomjunk” végig, benntartva őket az értékesítési csatornában.
A termékpiramis megtervezése rendkívül fontos, e nélkül el se indulj a vállalkozásoddal!
Mivel számomra mindkét témakör rendkívül „csábító”, és nem tudok dönteni, kérlek, hogy szavazz Te is, és válassz, melyik témával kezdjük!
Jó tanulást és fejlődést kíván Neked,
Weinzierl Anett
KKV markeitng oktató
és a
Vállalkozó Tanoda Csapata
____________________
Vállalkozó Tanoda
A magyar kisvállalkozók iskolája!
http://www.vallalkozoi-tanfolyamok.net