Iratkozzon fel a Vállalkozó Tanoda ingyenes vállalkozói hírlevelére, és azonnal
értesítjük, amint új bejegyzés születik a blogban!
Ráadásul a hírlevélben olyan értékes, ingyenes cikkeket,
tanulmányokat is kiküldünk, amelyeket a blogban nem jelenítünk meg!
 

Feliratkozom

              

Vállalkozó Tanoda-gyakorlatias üzleti-marketing tanfolyamok kis-és középvállalkozóknak! kihelyezett vállalati képzések: HR, szervezetfejlesztés, online marketing, munkahelyi egészségmegőrzés!

HTML


Vállalkozó Tanoda-gyakorlatias üzleti-marketing tanfolyamok kis-és középvállalkozóknak! kihelyezett vállalati képzések: HR, szervezetfejlesztés, online marketing, munkahelyi egészségmegőrzés!

VÁLLALKOZÓ TANODA BLOG-felnőttképzés, tanfolyamok

A Vállalkozó Tanoda ingyenes üzleti -és marketing blogja segítséget kíván nyújtani minden vállalkozónak abban, hogy jobbá tegye marketingjét, és több ügyfélre, több bevételre tegyen szert! Emellett a blogban a Vállalkozó Tanoda Üzleti Szakképző Iskola induló üzleti képzéseiről is rendszeresen hírt adunk! Témakörök: online és offline marketing technikák, vevőlélektan, vevőszerzés, pályázatírás, üzleti képzések, szervezetfejlesztés, céges tanfolyamok, projektmenedzsment, felnőttképzés, piacképes üzleti szakmák.

Friss topikok

  • Kontárblog: pont erről írtam most én kontar.blog.hu/2010/01/25/promocio_vagy_penzelbaszas (2010.01.25. 15:24) Válság és kommunikáció!

Építsünk termékpiramist!-II.rész

2009.11.11. 08:12 Weinzierl Anett


Szép szerda reggelt kívánok!
Igéretemnek megfelelően máris érkezem a termékpiramisos cikk 2. részével. :-)

Az első részben vázlatosan ismertettem egy lehetséges termékpiramis-modell szintjeit, ma pedig arról is fogok beszélni, hogyan biztosítjuk azt, hogy ügyfeleink ne csak az alsóbb szinteken "mozgolódjanak", hanem a felsőbb árkategóriájú termékeket is igénybe vegyék.

Nos, itt ismét ki kell emelnem, hogy egy felsőbb árkategóriájú termék alatt nem csupán egy drágább terméket értek, hanem olyan termék-vagy szolgáltatás típust, mely értékben is jóval többet kínál a vevőnek egy alacsonyabb szinten lévőnél.


Koncentrálva a kisvállalkozásokra...aki hosszú távra szeretne berendezkedni vállalkozásával a piacon, annak meg kell tanulnia a folyamatos megújulás, és termékfejlesztés művészetét.

A lényeg tehát, hogy  a magasabb szintek szolgáltatásai ne csak árban, hanem értékben is jóval többet nyújtsanak az ügyfélnek, mint a lentebbi szintek.

Azonban a folyamatos termékfejlesztés és megújulás más miatt is emiatt fontos.
Azért is kell nagy hangsúlyt fektetni rá, mert ez lesz az egyik olyan ütőkártyánk, mellyel megkülönböztetjük magunkat-és termékeinket/szolgáltatásainkat a konkurensekétől.

Minél inkább képesek vagyunk a megújulásra, annál nehezebben válunk összehasonlíthatóvá a konkurensekkel, vagy azok termékeivel.

Sok kisvállalkozó azonban fél kijönni egy-egy újitással, hiszen ezzel magára vonja a figyelmet, és "kilóg" a sorból.
Pedig pontosan ez az, amire szüksége van a vállalkozásának!
Ne féljünk kilógni a sorból! Aki mer, az nyer!-és ez tényleg így működik.

A rövid kitérő után máris folytatom a termékpiramisos fejtegetésemet.
Ismét készítettem egy kis ábrát.

Az első ábrán, melyet már az első részbe is betettem, látható, hogy a piramisra merőlegesen ráfektettem az un. értékesítési csatornát.


Nos, ezen a 2. ábrán pedig csupán az érétkesítési csatornát rajzoltam le.
Látható, hogy termékek/szolgáltatások lógnak le róla, akár a szőlőszemek.


Tehát az ügyfél a csatorna bal oldalán belép a csalik/ingyenes temrékminták stb. ponton, és az ingyenessségről tovább kell lendítenünk az első fizetős termék , a TT1 (termék-típus1) megvásárlására.

Ideális esetben szépen "végignyomjuk" a csatornán, és minden szőlőszemet megkóstol.
Nos, ha így történik, ő álmaink vevője, és ha ügyesek vagyunk, sok ilyen álomvevőt tudunk "kinevelni" magunknak.

Vannak "szlalomozó" vevők, akik nem a legalacsonyabb termékszinten kezdenek, hanem mindjárt egy magasabb szinten vásárolnak (Pl. TT2-n).

Ne feledjük azonban, hogy bizonyos ékeket be kell épitenünk a rendszerbe annak érdekében, hogy a vevő lehetőleg ne csak egy, hanem több termékszintet és vévigjárjon, vagyis minél több szőlőszemet kóstoljon meg.

Milyen ékek tehetők be ennek érdekében?
Hogyan bírjuk rá ügyfelünket a következő, még zamatosabb szőlőszem megkóstolására?

A következő részben erre vonatkozóan is adok egy-egy tippet Neked!

Ha pedig ennél jóval többet szeretnél megtudni a témáról, és nem éred be pár tippel, és ezzel a  vázlatos iránymutatással, akkor még van módod rá, hogy jelentkezz a november végén induló Üzleti Start tanfolyamunkra!

Viszont ha már "gyakorló" vállalkozó vagy, és elsősorban nem temrékpirmais építésre, hanem a meglévő termékpiramisod/Szolgáltatási palettád átalakítására-fejlesztésére van szükséged, akkor az Offline Marketing Specialista képzésünk az ideális választás!


Végezetül néhány fontos határidő!

Az induló Keresőoptimalizálás-tanfolyamra még november 17-ig lehet leadni a jelentkezéseket!

Klikk ide a tanfolyam részletes leírásához!
Keresőoptimalizálás a gyakorlatban-tanfolyam

A következő fontos dátum novemeber 23, hiszen ekkor zárjuik a jelentkezéseket az induló Pályázatírás a gyakorlatban-tanfolyamra vonatkozóan!




Szép napot, és sikeres marketinget kíván,
Weinzierl Anett
kisvállalkozói marketing oktató


Vállalkozó Tanoda
A magyar kisvállalkozók iskolája!
www.vallakozoi-tanfolyamok.net





 

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Címkék: marketing tervezés kkv építés stratégiai terv kisvállalkozó vállalkozás indítása marketing tippek kisvállalkozói marketing termékpiramis

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvallalkozoi-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr331517203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása