Iratkozzon fel a Vállalkozó Tanoda ingyenes vállalkozói hírlevelére, és azonnal
értesítjük, amint új bejegyzés születik a blogban!
Ráadásul a hírlevélben olyan értékes, ingyenes cikkeket,
tanulmányokat is kiküldünk, amelyeket a blogban nem jelenítünk meg!
 

Feliratkozom

              

HTML

VÁLLALKOZÓ TANODA BLOG-felnőttképzés, tanfolyamok

A Vállalkozó Tanoda ingyenes üzleti -és marketing blogja segítséget kíván nyújtani minden vállalkozónak abban, hogy jobbá tegye marketingjét, és több ügyfélre, több bevételre tegyen szert! Emellett a blogban a Vállalkozó Tanoda Üzleti Szakképző Iskola induló üzleti képzéseiről is rendszeresen hírt adunk! Témakörök: online és offline marketing technikák, vevőlélektan, vevőszerzés, pályázatírás, üzleti képzések, szervezetfejlesztés, céges tanfolyamok, projektmenedzsment, felnőttképzés, piacképes üzleti szakmák.

Friss topikok

  • Kontárblog: pont erről írtam most én kontar.blog.hu/2010/01/25/promocio_vagy_penzelbaszas (2010.01.25. 15:24) Válság és kommunikáció!

Hogyan növeld hirdetéseid hatékonyságát?

2010.10.14. 13:53 Weinzierl Anett

Az előző bejegyzésben közelebbről is megvizsgáltam egy mikro-és kisvállalkozások számára igen ismerős problémát, nevezetesen azt, hogy a nyomtatott sajtóban viszonylag drága a hirdetés, ugyanakkor szükség van rá, hiszen a hagyományos (offline) marketing eszközök közül még ma is az egyik leghatékonyabb.

Ha most azt mondod, hogy Te rendszeresen hirdetsz, és szinte nulla a rezonancia, akkor valamit nem jól csinálsz.

Vagy nem jó helyen hirdetsz, vagy túlságosan ingerszegények a hirdetéseid, de az is lehet, hogy egyszerre mindkét hibát elköveted.

Az előző bejegyzésben  arról írtam, hogy hol érdemes hirdetni, de tudnod kell, hogy ez önmagában nem elegendő a hirdetésed sikerességéhez!

Nézzük a másik fontos szempontot, nevezetesen azt, hogy vajon hatnak-e egyáltalán a hirdetéseid az emberekre érzelmileg, és ha igen, akkor hogyan?

Néhány „fülben” összefoglalom, hogy milyen emberi érzelmekre kell hatnia a hirdetéseidnek ahhoz, hogy sikeresek legyenek.

A hirdetésedben:
- Helyezz kilátásba egy veszélyforrást (ennek elkerülése végett hívjon Téged) ez ugyanis a célcsoport félelem-nyomógmbját kapcsolja be!

példa: Gyermeke átköhögi az éjszakát, fullad? Kerülje el a további ijesztő köhögési rohamokat! Hívjon máris a nyugodt, stresszmentes éjszakákért! 

vagy
- Helyezz kilátásba egy veszteség érzést!
vagy a másik oldal:
- Helyezz kilátásba egy lehetséges haszon-érzést!


vagy

- Célozz az emberi irigységre!
példa: Lehet, hogy az Ön konkurenciája már rég használja ezt a megdöbbentően hatékony marketing eszközt, páratlan extra bevételt produkálva!

 - Célozz a probléma tudatukra! Ha pedig nincs ilyen, akkor tessék probléma tudatot generálni!

példa: A nők többsége elhízik szülés után! Ki mondja ezt? Mi rácáfolunk! Hívjon máris, és szerezze vissza szülés előtti versenysúlyát, vagy visszafizetjük a kezelés teljes árát!

Itt már egy garanciát is beépítettünk, ami növeli a bizalmat.


A probléma tudat generálásra kedvenc példám a mobiltelefonos példa: régebben a mobiloktól nem vártunk el többet, mint hogy telefonálni tudjunk rajtuk, vagy az ébresztési funkciót használtuk.
Ma már fényképeznek, Wapolnak, kameráznak stb.


Egyenesen ciki a fiatalok között, ha nem tud a telefon efféle hasznos funkciókat, és a mobiltelefon cégek nagyon ügyesen (és sikeresen) generálnak az újabb-és újabb funkciókkal probléma tudatot a mobiltelefon függők körében.

A probléma tudat generálás megér egy külön levelet (és blogbejegyzést), úgyhogy ezt a későbbiekben majd részletesen boncolgatom
:-)




Sikeres vállalkozást kíván Neked,
Weinzierl Anett
felnőttképzési szakértő, KKV marketing tanácsadó
és a
Vállalkozó Tanoda csapata!

 











Vállalkozás felpörgető tanfolyamok
Vállalkozásra szabott marketing-üzleti tanácsadás



Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Címkék: kkv marketing marketing stratégia marketing tippek marketing tanácsadó kisvállalkozói marketing vállalkozói gondolkodásmód offline hirdetés kisvállalati marketing nyomtatott média

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvallalkozoi-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr422371405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.