Iratkozzon fel a Vállalkozó Tanoda ingyenes vállalkozói hírlevelére, és azonnal
értesítjük, amint új bejegyzés születik a blogban!
Ráadásul a hírlevélben olyan értékes, ingyenes cikkeket,
tanulmányokat is kiküldünk, amelyeket a blogban nem jelenítünk meg!
 

Feliratkozom

              

Vállalkozó Tanoda-gyakorlatias üzleti-marketing tanfolyamok kis-és középvállalkozóknak! kihelyezett vállalati képzések: HR, szervezetfejlesztés, online marketing, munkahelyi egészségmegőrzés!

HTML


Vállalkozó Tanoda-gyakorlatias üzleti-marketing tanfolyamok kis-és középvállalkozóknak! kihelyezett vállalati képzések: HR, szervezetfejlesztés, online marketing, munkahelyi egészségmegőrzés!

VÁLLALKOZÓ TANODA BLOG-felnőttképzés, tanfolyamok

A Vállalkozó Tanoda ingyenes üzleti -és marketing blogja segítséget kíván nyújtani minden vállalkozónak abban, hogy jobbá tegye marketingjét, és több ügyfélre, több bevételre tegyen szert! Emellett a blogban a Vállalkozó Tanoda Üzleti Szakképző Iskola induló üzleti képzéseiről is rendszeresen hírt adunk! Témakörök: online és offline marketing technikák, vevőlélektan, vevőszerzés, pályázatírás, üzleti képzések, szervezetfejlesztés, céges tanfolyamok, projektmenedzsment, felnőttképzés, piacképes üzleti szakmák.

Friss topikok

  • Kontárblog: pont erről írtam most én kontar.blog.hu/2010/01/25/promocio_vagy_penzelbaszas (2010.01.25. 15:24) Válság és kommunikáció!

Kérdések!-A kulcs a termékfejlesztéshez!

2011.02.16. 09:54 Weinzierl Anett

Nem titkoltam soha, hogy egyik kedvenc témám a termékfejlesztés.

Nagyon fontos dolognak tartom egy vállalkozásnál, hogy termék-és szolgáltatási palettáját folyamatosan fejlessze, főként akkor, ha a termékei - elsősorban árban- jóval drágábbak a hasonló cégekéhez képest, vagy luxustermékekkel foglalkozik.

Nem értek egyet azzal a gyakran emlegetett kijelentéssel, hogy a magyar vevőket csak az ár érdekli, és az alapján döntenek.

Minden területen van egy olyan nívós réteg, akit elsősorban nem az ár, hanem a termék, vagy szolgáltatás összetétele érdekel.
Ők azok, akiknek a lista elején a termék értéke szerepel, és az ára csak ezután következik.

Ez természetesen nem azt jelenti, hogy ők nem foglalkoznak a termék árával, hanem azt, hogy nem ez áll az első helyen a döntés meghozatalakor.

Az első helyen az érték áll, és ennek kell összhangban lenni a termék árával.
 

Ha úgy döntesz, hogy ezt a réteget szeretnéd elérni az ajánlatoddal, akkor köszöntelek a folyamatos termékfejlesztés világában, mert ez lesz az, ami a lehetséges sikerességed (vagy sikertelenséged) egyik oka lesz.

Az, hogy a magas értéket képviselő termékeidet és szolgáltatásaidat hogyan kommunikálod a piac felé- már egy következő lépés.

Szeretnék Neked egy kis segítséget nyújtani abban, hogyan is fogj bele a termékfejlesztésbe.
Természetesen nem kell vaktában találgatnod, hogy mi lenne az e termék, vagy szolgáltatás , aminek a jelenlegi cuccaidon túl a potenciális ügyfél örülne, hiszen ezt egészen pontosan meg lehet határozni, ha használod az érzékszerveidet :-)
 

A szemünkkel nem csak nézni, látni is kell, a fülünkkel nem csak hangokat hallani, hanem igényeket értelmezni is kell tudni.

Elmondom Neked, hogy én miért nem adom át az ügyfélszolgálati teendőket SOHA teljesen a munkatársaknak.
Azért, mert akkor nem tudnám használni a füleimet, illetve nem úgy, ahogy azokat kellene.

Legértékesebb indikátoraid az érdeklődők lesznek.
A vevőid is jó indikátorok, de ők már lehet, hogy elfogultak veled szemben.

Egy "érintetlen" érdeklődő, aki még nem rajong a termékeidért, nos ő lesz az egyik legjobb jelző a számodra.

Nem kell mást tenned, mint figyelni az érdeklődők kérdéseire- akár emailen, akár telefonon érkeznek.

Amennyiben ezt a feladatot tudatosan végzed, egy idő után fel fog tűnni, hogy bizonyos kérdések (igények!) folyamatosan előkerülnek, ismétlődnek.

A következő feladatod az lesz, hogy ezekre a rejtett igényekre megoldásokat dolgozz ki.
Olyanokat, amelyekre még csak példa sincs a konkurenciádnál.

Biztosan sejted már, hogy a termékfejlesztés lesz az egyik kulcs ahhoz, hogy folyamatosan a konkurenciád előtt járj, és ráverj az ajánlataiddal.

Ezt a termékfejlesztéses játékot olyan profi szinten lehet űzni, hogy a konkurenciád már csak a hátsódat fogja látni, ahogy elhúzol mellette.
Ne lépj be az árversenybe, ne hagyd magad belekényszeríteni!

A folyamatos termékfejlesztésnek van négy hatalmas előnye:

1. Nem tudnak belekényszeríteni az árversenybe.
2. Megkülönbözteted magadat a konkurenciától.
3. Izgalmassá válsz az érdeklődők, vevők szemében, hiszen folyamatosan megújulsz.
4. Elcsaklizod a konkurencia elől az értéket kereső kellemes vevőket.

Szerinted ez a 4 érv elég nyomós ahhoz, hogy ezt a technikát profin megtanuld?

Nos, ha igennel szavazol, akkor szeretettel várunk a március elején induló Üzleti Start, és Üzleti Haladó képzésünkre!

Az induló csoportokba február 26-ig jelentkezhetsz!

 

Sikeres vállalkozást, és jó tanulást kíván Neked,
Anett
és a
Vállalkozó Tanoda csapata!

 



 




 " A magyar kisvállalkozók iskolája!"
www.vallalkozoi-tanfolyamok.net

 

 

Megoszt!

 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

 




 

 


 


 

Címkék: marketing oktatás tanfolyam fejlesztés üzleti vállalkozás képzések indítása termékfejlesztés felnőttképzés kisvállalati felnőttotkatás

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvallalkozoi-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr702664785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása