Nem véletlen, hogy a mai bejegyzésünk címe kicsit pikánsra sikeredett.
A nyári uborkaszezon állandó vita tárgyát képezi.
Létezik-e?
Ha igen, hogyan lehet orvosolni?
Aki vállalkozik, annak a számára az első kérdés általában létjogosultságát veszti, hiszen minden területen van uborkaszezon.
Sokak számára a nyár az igazi uborkaszezon, de természetesen sok olyan vállalkozás is van, amelyek számára a nyár egyenesen a csúcsidőt jelenti.
Mi minden évben elővesszük a nyári uborkaszezon témát, és segítünk azoknak a vállalkozóknak, akiknek a nyár a pangást testesíti meg.
Van egy nagyon egyszerű, de rendkívül hatékony módja annak, hogy a nyári uborkás időszakban is tudjunk vevőket behozni az ajtónkon!
Egyszerűen arról van szó, hogy át kell fogalmaznunk a marketing üzeneteinket!
A mondandónknak most máshogy kell szólnia, mint az év többi részében.
Potenciális érdeklődőink egy része ilyenkor nyaralni megy, viszont sokan itthon maradnak, unatkoznak, és nekik bizony programot kell biztosítanunk! :-)
Ahhoz, hogy őket elérjük, máshogyan kell fogalmaznunk, és más elemeket kell kiemelnünk az üzeneteinkben, mint máskor.
Most újra kell gondolnunk a marketing csatornákat is, hiszen nyáron az emberek többsége más szokásokat vesz fel, pl strandra jár, kevesebbet ül otthon a számítógép előtt, stb.
Ilyenkor nyáron nyugodtan "ráfeküdhetünk" egy kicsit a hagyományos offline marketing eszközök alkalmazására.
TOVÁBBÁ
Kössük össze az üzeneteinket a nyári programok, a nyári szokások valamelyikével!
Érdemes ilyenkor is hangsúlyt fektetni a partnerkapcsolatok ápolására, de új partnerkapcsolatok kiépítésénél helyezzük előtérbe azokat a vállalkozásokat, amelyeknél nyáron van a csúcsidő.
Végül egy tipp, ami mindig bejön, ha jól készítjük elő: Jöjjünk ki egy izgalmas nyári ajánlattal, akcióval!
Ehhez tippeket hírlevél feliratkozást követően az "Akciózási technikák" c. ingyenes, 14 perces hanganyagban talál.
Ne feledje azt sem, hogy a nyár a megújulás ideje sok vállalkozás számára!
Ilyenkor érdemes felülvizsgálnia termék-és szolgáltatási palettáját. Érdemes a nyugodalmasabb időszakot termékfejlesztésre használni!
A folyamatos tanulás és önképzés legalább ennyire fontos egy vállalkozó számára.
Nyáron ajánlatos egy-két új szakterület kitanulni, elvégezni olyan tanfolyamokat, amikkel gondolatban már korábban is eljátszottál, csak nem volt időd rá.
Nos, mint minden évben, ezen a nyáron is nyitva áll iskolánk ajtaja!
Június 2. felében, valamint júliusban induló képzéseinkről itt olvashat bővebben!
Várjuk szeretettel képzéseinkre nyáron is!
Sikeres vállalkozást, jó tanulást kíván Önnek,
a Vállalkozó Tanoda csapata!
Vállalkozó Tanoda
A magyar kisvállalkozók iskolája!
Budapest-Pécs
Vállalkozás felpörgető tanfolyamok
Vállalkozásra szabott marketing-üzleti tanácsadás