Iratkozzon fel a Vállalkozó Tanoda ingyenes vállalkozói hírlevelére, és azonnal
értesítjük, amint új bejegyzés születik a blogban!
Ráadásul a hírlevélben olyan értékes, ingyenes cikkeket,
tanulmányokat is kiküldünk, amelyeket a blogban nem jelenítünk meg!
 

Feliratkozom

              

HTML


Vállalkozó Tanoda-gyakorlatias üzleti-marketing tanfolyamok kis-és középvállalkozóknak! kihelyezett vállalati képzések: HR, szervezetfejlesztés, online marketing, munkahelyi egészségmegőrzés!

VÁLLALKOZÓ TANODA BLOG-felnőttképzés, tanfolyamok

A Vállalkozó Tanoda ingyenes üzleti -és marketing blogja segítséget kíván nyújtani minden vállalkozónak abban, hogy jobbá tegye marketingjét, és több ügyfélre, több bevételre tegyen szert! Emellett a blogban a Vállalkozó Tanoda Üzleti Szakképző Iskola induló üzleti képzéseiről is rendszeresen hírt adunk! Témakörök: online és offline marketing technikák, vevőlélektan, vevőszerzés, pályázatírás, üzleti képzések, szervezetfejlesztés, céges tanfolyamok, projektmenedzsment, felnőttképzés, piacképes üzleti szakmák.

Friss topikok

  • Kontárblog: pont erről írtam most én kontar.blog.hu/2010/01/25/promocio_vagy_penzelbaszas (2010.01.25. 15:24) Válság és kommunikáció!

Nálad hány terv lóg a falon 2010-re?

2010.01.04. 08:41 Weinzierl Anett

Elbúcsuztattuk 2009-et, és máris fejest ugrottunk 2010-be.

Számodra mit hoz a 2010-es esztendő?
Írd meg,tervezd le, tudd előre legalább az üzletedben, mit fogsz tenni 2010-ben!

Tudom, hogy a tervezésről már sokat írtam, de azt hiszem, sosem tudom eléggé hangoztatni, mennyire fontos.
Az előző cikkekben elsősorban arról beszéltem, hogy nélkülözhetetlen a tervezői munka, ha vállalkozás indítását tervezed, de legalább olyan fontos akkor is, ha már x éve vállalkozol.

Mindent megterveztél már a 2010-es esztendőre?
Vagy még nem csináltál semmit?



Nos, itt az én javaslatom, hogy minimum hány db ábrát/tervet varázsolj az iróasztalod fölé a 2010-es évre vonatkozólag.
Minimum rendelkezz egy
- "Célkitűzés 2010-re" plakáttal, alcélokra lebontva havi szinten.
- egy "2010-es Marketing Stratégia" ábrával
- egy "Termékpiramis 2010" és egy
- "Marketing Terv 2010 Január hó" ábrával.

Nos, és minden évben az év utolsó heteit arra használom fel, hogy minimum ezt a 4 ábrát megtervezzem, majd kiragasszam az íróasztalom fölé, hogy nap mint nap, szinte minden órában lássam.

Javaslatom, hog y a célokról szóló miniplakátodat tedd magadhoz a legközelebb, hogy napjában többször is memorizálni tudd, és önkéntelenül is sokszor belefusson a tekinteted ebbe a papírba.
Fontos, hogy az üzleti célt, amit kitűzöl erre az évre, folyamatosan szenm előtt tartsd. :-)
 
És most nézzük sorjában ezeket  a miniterveket!

A "Célkitűzés 2010"-es plakát nem olyan bonyolult, mint amennyire elsőnek gondolhatnád.

Itt csupán arról van szó, hogy fektess le egy fő célt 2010-re.
Ehhez persze ismerned kell, kb milyen fázisban áll a a vállalkozásod.

Hol tartotok most?
Könnyebben megy, ha átgondolod a 2009-es esztendőt.
Meddig jutottatok el?

Így sokkal könnyebb lesz megfogalmazni egy célt 2010-re. Fontos az is, hogy ne kívánj lehetetlent, vagyis reális legyen a célkitűzés.

Most figyelj, mert nem elég a fő célkitűzést lefektetned, hanem ezt le kell bontanod "alcélokra" is.
Mivel egy évben 12 hónap van, Nekem az volt kézenfekvő, hogy havi célokra bontottam le a fő célomat, de persze más időperiódusokban is gondolkodhatsz.

A lényeg, hogy a nagy falatot ezáltal feldarabolod kisebb falatokra, és így sokkal ehetőbb lesz. 
Minden időperiódusban tudni fogod, mi az éppen aktuális célod, így sokkal jobban rá tudsz majd koncentrálni.

Érdemes a marketingednek minden évben irányt szabni.

Ebben az évben mely ágakra fogtok "ráfeküdni"?
Én már itt, a 2010-es célkitűzési táblában is  mindig feltüntetem azt a 3-4 irányt, amelyek a cél eléréséhez vezető úton  dominálni fognak, és ebbe beletartozik a marketing irány is.


Mindenképp érdemes feltüntetned a Célkitűzés 2010-es ábrádon, hogy a célkitűzést hogyan fogod megvalósítani.
Itt még nem fontos erre részletes tervet készítened, az is elég, ha irányvonalakat tüntetsz fel.

Egy kis minta:

- Folyamatos kommunikáció a célcsoport felé, intenzív marketing
- Tudatos kapcsolatépítés a megfelelő....
-Folyamatos termékfejlesztés...
-.....


Természetesen a füleket le is rajzolhatod, kis dobozokba is helyezheted, ha így könnyebb memorizálni.
 
Ha ezzel megvagy, elkészítettél egy cékitűzés vázlatot a 2010-es évre, és ugorhatsz a következő ábrára. :-)
Én is folytatom a következő cikkemben :-)


Jó tervezgetés kíván Neked,
Weinzierl Anett
Vállalkozó Tanoda


Január közepén induló gyakorlatias képzéseink kis-és középvállalkozóknak!

Január elején ismét indul gyakorlatias Pályázatíró képzésünk!
Jelentkezési határidő január 14!

Részletek itt!
Pályázatíró tanfolyam

A következő "Keresőoptimalizálás a gyakorlatban" tanfolyamunk január közepén indul!

Részletek itt!
Keresőoptimalizálás tanfolyam

A következő Online Marketing Specialista képzésünkre január 15-ig tudsz jelentkezni!
 

A személyre és vállalkozásodra szabott Online Marketing Specilaista képzésről itt olvashatsz bővebben!

Online Marketing Specialista képzés


Üzleti Start képzésünket kifejezetten induló KKV-knak ajánljuk!

Üzleti Start tanfolyam
 



 

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Címkék: marketing tervezés terv célkitűzés egyéni vállalkozó vállalkozás indítása marketing tippek célcsoport választás kisvállalkozói marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvallalkozoi-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr641644187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása