Iratkozzon fel a Vállalkozó Tanoda ingyenes vállalkozói hírlevelére, és azonnal
értesítjük, amint új bejegyzés születik a blogban!
Ráadásul a hírlevélben olyan értékes, ingyenes cikkeket,
tanulmányokat is kiküldünk, amelyeket a blogban nem jelenítünk meg!
 

Feliratkozom

              

HTML


Vállalkozó Tanoda-gyakorlatias üzleti-marketing tanfolyamok kis-és középvállalkozóknak! kihelyezett vállalati képzések: HR, szervezetfejlesztés, online marketing, munkahelyi egészségmegőrzés!

VÁLLALKOZÓ TANODA BLOG-felnőttképzés, tanfolyamok

A Vállalkozó Tanoda ingyenes üzleti -és marketing blogja segítséget kíván nyújtani minden vállalkozónak abban, hogy jobbá tegye marketingjét, és több ügyfélre, több bevételre tegyen szert! Emellett a blogban a Vállalkozó Tanoda Üzleti Szakképző Iskola induló üzleti képzéseiről is rendszeresen hírt adunk! Témakörök: online és offline marketing technikák, vevőlélektan, vevőszerzés, pályázatírás, üzleti képzések, szervezetfejlesztés, céges tanfolyamok, projektmenedzsment, felnőttképzés, piacképes üzleti szakmák.

Friss topikok

  • Kontárblog: pont erről írtam most én kontar.blog.hu/2010/01/25/promocio_vagy_penzelbaszas (2010.01.25. 15:24) Válság és kommunikáció!

Szavazás indul! Miről szóljon a következő ingyenes cikk?

2010.05.26. 08:27 Weinzierl Anett

Ismét elindítottuk a szavazást, mivel az előző szavazópanel sajnos nem működött megfelelően, mint haogy azt többen is jelezték, akik szavazni szerettek volna.


Most ismét itt a leehtőség, hogy szavazz a következő tanulmányról!
A szavazás június 3-ig tart!

 

Miről szóljon a következő ingyenes tanulmány?
A vállalkozás lélektani oldaláról.
Inkább gyakorlati technikákat mutasson be.

Szavazás állása



  Jó hír, hogy amíg a szavazás tart, érkezik majd az áremelés kérdéséről szóló tanulmány, mely leginkább arra ad választ Neked, hogyan érdemes árat emelned jól, ha ennek szükségét érzed!


Az áremelés témája  arról jutott eszembe, hogy nemrég az egyik multiban vásároltam, és alkalmam volt ismételten megfigyelni, milyen profi szinten úzik a multik az árakkal való manipulálást, és az akciózás művészetét.

A részletekbe most nem megyek bele, de a lényeg, az, hogy nekik nem kell különösképpen indok ahhoz, hogy egy termék árát egyik napról a másikra közel 50%-kal megemeljék, majd 1 hét múlva elindítsanak egy akciót, melynek során a termék árát beállítják akcióban egy, az eredeti árhoz képest kb 30%-kal megnövekedett árra.


Vajon egy kisvállalkozás indíthatna hasonló akciókat?

A válaszom egyértelmű nem.

Akkor hogyan érdemes jól árat emelned?

Hamarosan kiderül!

 


Szép napot, jó vállalkozást kíván Neked,
a Vállalkozó Tanoda csapata
www.vallalkozoi-tanfolyamok.net
Személyes marketing / üzletvezetési tanácsadásra itt jelentkezhetsz!:
 

 

 

Címkék: marketing szavazás online kisvállalkozó egyéni vállalkozó vállalkozás indítása marketing tippek célcsoport választás kisvállalkozói marketing vevőlélektan

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvallalkozoi-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr522032097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása