Ismét elindítottuk a szavazást, mivel az előző szavazópanel sajnos nem működött megfelelően, mint haogy azt többen is jelezték, akik szavazni szerettek volna.
Most ismét itt a leehtőség, hogy szavazz a következő tanulmányról!
A szavazás június 3-ig tart!
Jó hír, hogy amíg a szavazás tart, érkezik majd az áremelés kérdéséről szóló tanulmány, mely leginkább arra ad választ Neked, hogyan érdemes árat emelned jól, ha ennek szükségét érzed!
Az áremelés témája arról jutott eszembe, hogy nemrég az egyik multiban vásároltam, és alkalmam volt ismételten megfigyelni, milyen profi szinten úzik a multik az árakkal való manipulálást, és az akciózás művészetét.
A részletekbe most nem megyek bele, de a lényeg, az, hogy nekik nem kell különösképpen indok ahhoz, hogy egy termék árát egyik napról a másikra közel 50%-kal megemeljék, majd 1 hét múlva elindítsanak egy akciót, melynek során a termék árát beállítják akcióban egy, az eredeti árhoz képest kb 30%-kal megnövekedett árra.
Vajon egy kisvállalkozás indíthatna hasonló akciókat?
A válaszom egyértelmű nem.
Akkor hogyan érdemes jól árat emelned?
Hamarosan kiderül!
Szép napot, jó vállalkozást kíván Neked,
a Vállalkozó Tanoda csapata
www.vallalkozoi-tanfolyamok.net
Személyes marketing / üzletvezetési tanácsadásra itt jelentkezhetsz!: